Erik Neijnens

Project- en Branchemanager

"Het ontzorgen van klanten is een dagelijks streven."

Erik Neijnens, Project- en Branchemanager Innervate

Over mij

Het ontzorgen van klanten is een dagelijks streven. Daarom stop ik veel energie in het leiden van procesveranderingsprojecten met een ICT component. Door aandacht te besteden aan de volgende factoren voer ik mijn projecten succesvol uit.

Organisatiedoelstellingen

Oog hebben voor de koers die de organisatie wil varen en continu focussen op het resultaat dat de organisatie met het project wil bewerkstelligen.

Mensen

Aandacht besteden aan de belangen en gevoelens van medewerkers die een verandering ondergaan, draagvlak voor het projectresultaat creëren en de klanten van de klant centraal stellen in het resultaat van het project.

Techniek

Met voldoende kennis van ICT streven naar een optimale oplossing met zo min mogelijk techniek gedreven compromissen en de techniek achter de oplossing uitleggen binnen alle geledingen van een organisatie.

Benieuwd hoe mijn expertise kan helpen?

Plan een gesprek
Het Gegevenshuis Waterschapsbedrijf Limburg Sitech Services Vekoma Gemeente Beek Hertek Trespa Limburgse Werkgevers Vereniging Hanssen Footcare Omnibuzz Senzer LVO Zuyd Hogeschool Gemeente Roermond ZON fruit & vegetables Fresh Park Venlo Maaspoort Theater & Events WML Gemeente Stein Gemeente Tilburg MECC Maastricht Cordstrap Vivent Zorgt St. Jans Gasthuis Weert Koraal Lunet Zorg Zorgverzekeraars Nederland VIGO Groep GGD Zuid-Limburg Severinus Levanto ORO MeanderGroep Haga Ziekenhuis Daelzicht CIRO Cicero Zorggroep Zuyderland De Zorggroep Zorggroep Elde Maasduinen Vivantes Via Jeugd SGL Sevagram Savant Zorg Radar PSW Proteion Pergamijn NAZL Antares Servatius Thuis Stichting MILO Woonpunt MIK & PIW Groep Woonwenz Maastro Wonen Limburg Land van Horne Nester GGD West-Brabant St. Antonius Ziekenhuis Maastricht Universitair Medisch Centrum Gemeente Zaanstad Vitalis Envida
Agent

Beschikbaar

Start een gesprek met ons supportteam

Agent

Je kunt bijvoorbeeld vragen: